Пошуковий запит: (<.>A=Кузан Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Кузан Г. С. Метонімія як шлях зміщення означальних та обставинних відношень (у межах складних слів і словосполучень) [Електронний ресурс] / Г. С. Кузан // Актуальні проблеми української лінгвістики: теорія і практика. - 2006. - Вип. 13. - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apyl_2006_13_8
|
2. |
Кузан Г. Педагогічний досвід: використання рольових ігор у навчанні англійської мови майбутніх юристів [Електронний ресурс] / Г. Кузан // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2015. - № 1-2. - С. 97-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2015_1-2_11
|
3. |
Кузан Г. Роль інтерактивних технологій в реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх фахівців юридичної сфери [Електронний ресурс] / Г. Кузан // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_1_16 В рамках компетентнісного підходу досліджено роль та значення використання інтерактивних методів та технологій у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців юридичної сфери у вищій школі. Обгрунтовано можливості та доцільність впровадження у навчальний процес кооперативної та колаборативної форм навчання, проаналізовано їх значення для формування професійної компетентності за умов вищої школи. Інтерактивна модель організації процесу професійної підготовки майбутніх юристів, яка реалізується через впровадження кооперативного і колаборативного навчання, шляхом використання імітаційних вправ і тренінгів, рольових ділових ігор, аналізу і моделювання ситуацій з подальшою командною побудовою “дерева цілей” з вирішення конкретних проблем задає контури і контексти майбутньої професійної діяльності.В рамках компетентностного подхода представлены роль и значение использования интерактивных методов и технологий в процессе профессиональной подготовки будущих специалистов юридической сферы. Обоснованы возможности и целесообразность внедрения в учебный процесс кооперативной и коллаборативной форм обучения. Проанализировано их значение для формирования профессиональной компетентности в условиях высшей школы.The article deals with the competency approach and its role in the process of using the interactive methods and technologies for high school training of future law specialists; it proves the possibility and expediency of cooperative and collaborative methods into the learning process and analyzes its importance for the formation of professional competence of future lawyers.
|
4. |
Кузан Г. Інноваційні технології у формуванні мотивації до вивчення іноземної мови у студентів непрофільних вишів [Електронний ресурс] / Г. Кузан // Молодь і ринок. - 2016. - № 8. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_8_11
|
5. |
Кузан Г. Професійна підготовка фахівців соціономічних професій у вимірі сучасних вимог і реалій [Електронний ресурс] / Г. Кузан // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_10_14
|
6. |
Кузан Г. Освітній коучинг як інноваційна технологія професійної підготовки фахівців соціальної та соціально-педагогічної сфери у вищій школі [Електронний ресурс] / Г. Кузан, Н. Гордієнко // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_3_17
|
7. |
Кузан Г. Засоби вираження модальності при перекладі інструкцій з англійської мови на українську [Електронний ресурс] / Г. Кузан, Н. Рак, О. Сенькович // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2019. - Вип. 8(2). - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2019_8(2)__5 Розглянуто особливості перекладу науково-технічного тексту, а саме специфіка перекладу модальних дієслів у технічних текстах. Проаналізовано засоби вираження модальності в науково-технічних текстах на матеріалі інструкцій при перекладі з англійської мови на українську. Подано характеристику модальних дієслів, встановлено найбільш та найменш поширені модальні дієслова, які вживаються в інструкціях, а також способи їх передачі українською мовою.
|
8. |
Кузан Г. С. Використання матеріалів лекцій ted talks для підвищення комунікативної компетентності студентів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / Г. С. Кузан, Ю. О. Матвіїв-Лозинська // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 183. - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_183_25
|
9. |
Кузан Г. С. Дистанційна освіта як відповідь на виклики сьогодення [Електронний ресурс] / Г. С. Кузан, Н. В. Гордієнко, Н. В. Рак // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 25(1). - С. 194-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_25(1)__40
|
10. |
Кузан Г. Превенція домашнього насильства в Україні: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] / Г. Кузан, Н. Гордієнко // Молодь і ринок. - 2021. - № 3. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2021_3_26
|
11. |
Кузан Г. С. До проблеми формування комунікативної компетентності як важливої складової успішної професійної діяльності фахівців соціономічної сфери [Електронний ресурс] / Г. С. Кузан, Н. В. Рак // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 38. - С. 164-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_38_34
|
12. |
Кузан Г. Диджиталізація освітнього процесу і дистанційне навчання в Україні: виклики, проблеми, перспективи [Електронний ресурс] / Г. Кузан // Молодь і ринок. - 2022. - № 9-10. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2022_9-10_22
|